Wijn niet goed?
Een wijn kan een fout hebben, zoals ‘kurk’. Dan ruikt de wijn naar een muffe kelder, of gewoon nergens naar. Z’n fles mag je natuurlijk altijd omruilen.
De wijn is niet wat ik verwacht had
Misschien is de wijn gewoon niet wat je er van verwacht had. Doen wij niet moeilijk over. Je mag gesloten flessen altijd terug brengen en omruilen. Geld terug, ook geen probleem. Neem contact op en we regelen het.
Het officiële beleid
Hier nog even het officiële beleid waartoe wij verplicht zijn.
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om de wijn retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag terug. gecrediteerd. Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact opnemen met Albert via info@mijn-huiswijn.nl
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten als het product inmiddels in goede orde retour ontvangen is.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mijn-huiswijn.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.